Tisztelt Vásárlók!
Nyitvatartás: 0-24 Webáruház!
Telefonokat a következő időpontokban tudom fogadni! : hétköznap ( munka napokon) 09 órától - 13:30.-ig , illetve 17:15.-től 18.-óráig !
Kérem vegye figyelembe az átvétel tervezését az új átvételi időpontokat! Amely hétköznap ( munka napokon) 11 órától - 13:30.-ig , illetve 17:15.-től 18.-óráig !
Üdvözöljük az Kulcs-Ár webáruházában!
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEINKET, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti Önmagára nézve.
Szerződési dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
- Üzemeltetői adatok ismertetése , kapcsolat tartás
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
- Rendelési információk ismertetése
- Fizetési és szállítási, lehetőségek
- Vonatkozó jogszabályok
- A szerződés létrejöttével, a megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
- A vásárlástól való elállási jog ismertetése
- Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
- Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
- Adatkezelési információk
- Az eladó felelősségvállalása
- Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek
- Jogi nyilatkozat
1.Üzemeltető Adatai:
Név: Kulcsár Zoltán Ev
Cím: 1102Budapest Hölgy utca 30/b
Adószám: 59695842-2-42
Bankszámla szám : 12100011-17593836
NAIH-107309/2017
Közösségi Adószám: HU
Statisztikai számjel: 65969842-4791-231-01
Szerződés nyelve: Magyar
Telefonszám: +36-20-476-5153
E-mail: info@arkulcs.hu
Kapcsolattartó :Kulcsár Zoltán
Domain cím üzemeltetői, tárhely üzemeltetői adatai: C-Host Kft , 1115 Budapest, Halmi u. 29, www.nethely.hu
A hivatalos kapcsolat tartás : info@arkulcs.hu - melyen történt levelezésre hivatkozhat vita esetén!
Telefonos elérhetőség nem hivatalos kapcsolat azon történt/történő beszélgetésre vita esetén nem hivatkozhat!
Telefonokat a következő időpontokban tudom fogadni! : hétköznap ( munka napokon) 09 órától - 13:30.-ig , illetve 17:15.-től 18.-óráig !
Kérem vegye figyelembe az átvétel tervezését az új átvételi időpontokat! Amely hétköznap ( munka napokon) 11 órától - 13:30.-ig , illetve 17:15.-től 18.-óráig !
2.Megvásárolható termékek szolgáltatások köre:
A megjelenített termékek on-line, kiszállítással vagy személyes átvétellel rendelhetők meg.
A termék kínálatban kötőelemek , szerszámok, vasárú, barkács, építési anyagok, villamos háztartási készülékek alkatrészei , világítástechnika, motorkerékpár alkatrész és tartozék, szaniteráruk és alkatrészei tartozékai, stb.
(A folyamatos termék kínálat bővítése miatt változtatás jogát fenntartjuk.)
3.Rendelési információk, regisztrálás:
A web áruházban a vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.
A regisztrációt azok töltsék ki , akik rendszeresen vagy visszatérően szeretnének vásárolni nálunk .
A regisztráció egy rövid információs lap kitöltésével kezdődik, amely elküldése után kap egy aktíválló linket amely használata után tud belépni fiókjába . A fiókba való belépés után jobb oldalt találja a „Személyes adatok” menüt ahol megadhatja/módosíthatja a számlázási, szállítási adatait és későbbiekben a rendeléseit is követheti. ( Amennyiben korábban regisztrált akkor erre nincs szükség.)
Kulcsár Zoltán Ev – továbbiakban” Kulcs-Ár webáruház”
3.1 A Kulcs-Ár webáruház kifejezetten és hangsúlyosan felhívja a Vásárlók figyelmét, hogy a webáruház használata során a Vásárlók felelőssége a regisztráció megfelelő adattartalommal való teljes körű kitöltése. Az Kulcs-Ár webáruház nem vállal felelősséget a Ügyfelek vagy vevők által megadott számlázási adattartalom helyességéért, valódiságáért, megfelelőségéért. Az Kulcs-Ár webáruház nem vállal továbbá felelősséget azon bizonylatok adóhatóság részére történő elektronikus továbbítása után sem, amelyek a Felhasználók, vagy vevőik által megadott téves adattartalommal való kitöltése után kerülnek továbbításra. A Kulcs-Ár webáruház nem vállal továbbá felelősséget azon bizonylatok adóhatóság részére történő elektronikus továbbítása után sem, amelyet a hatályos jogszabályi rendelkezések alapján nem belföldi adóalanyként az Kulcs-Ár webáruház nem volna kötelessége továbbítani az Adóhatóság részére.
(2020.07.01-töl)
4.Fizetési és szállítási, lehetőségek
A webáruházban a magyar jogszabályok alapján 27% áfa kerül felszámolásra, így a termék árában 21,26% áfa tartalom van!
Jelenleg webáruházunkból való vásárlás után a termék árát készpénzzel vagy utalással tudja kifizetni.
Személyes átvétel esetén: készpénzzel v. utalással tud vásárolni, ha az utalást tudja a helyszínen indítani akkor üzenetben írja meg és átvételkor indíthatja az utalást!
Utalási információ: Utalni csak a kiküldött DÍJBEKÉRŐ alapján kell és lehet!
Személyes átvétel
Személyes átvétel díja ingyenes.
Személyes átvételi időpontok hétköznap ( munka napokon) 11 órától - 13:30.-ig , illetve 17:15.-től 18.-óráig !
Személyes átvételre csak előre leegyeztetett időpontokban van lehetőség , le nem egyeztetett időpontokban nem biztosított a termékek átadása és a vevő ilyen estekben felmerülő költségeit nem ruházhatja át.A személyes átvétel helye a webáruház telephelyén lehet, amely : Budapest X. kerület Hölgy utca30/b alatt található.
Futárszolgálat :
Az adott napon 14-óráig leadott megrendeléseket áll módunkban másnap átadni a futárnak!
A 14-óra után leadott rendelések, várhatóan a második napon kerülnek a futárhoz!
Az adott napon átadott csomagokat a futár szolgálat várhatóan az azt követő napon kiszállítja!
Futár szolgálat Csomag Piac Kft, 24H Parcel Zrt.!
Futárszolgálat :
Az adott napon 14-óráig leadott megrendeléseket áll módunkban másnap átadni a futárnak!
A 14-óra után leadott rendelések, várhatóan a második napon kerülnek a futárhoz!
Az adott napon átadott csomagokat a futár szolgálat várhatóan az azt követő napon kiszállítja!
Csomag súly és méret információ!
Egy csomag súlya nem haladhatja meg a 30kg-mot!
A 30kg feletti rendelések szét lesznek osztva több csomagra amely esetlegesen többlet költséget okozhat, melyet a megrendelőnek kell állnia!
Ha a csomagoláskor kiderül, hogy egy csomagban nem tudjuk csomagolni, jelzéssel élek a megrendelő felé!
Egy csomag mérete nem haladhatja meg az 1500*700*600 mm-es méretet.
A méret feletti termékek nem szállíthatóak, vagy a kiírt szolgáltatási díjtól eltérő egyedi díj szabással kerül kiszállításra, abban az esetben ha a szolgáltató vállalja a kiszállítást!
Futár szolgálat Csomag Piac Kft Magyarország területére:
3,1 - 5 kg 2335.- Ft
5,1 - 10 kg 2500.- Ft
10,1 - 15 kg 3250.- Ft
15,1 - 20 kg 3535.- Ft
20,1 - 25 kg 3860.- Ft
25,1 - 30 kg 4580.- Ft
30,1 - 40 kg 6665.- Ft /2csomag
40,1 - 60 kg 9165.- Ft /2 csomag
60,1 - 90 kg 13520.- Ft /3 csomag
90.1 - 120 kg 17250.- Ft /4 csomag
120,1 - 150 kg 22555.- Ft /5 csomag
Útánvét kezelési díj : a szállítási díj tartalmazza!
A szolgáltatás díjai az Áfát tartalmazzák!
Azon megrendelések esetén amelyek a 150 kg-ot meghaladják a rendszer nem tud szállítási összeget ajánlani! Ebben az esetben kérem hívjon és a lehető legjobb megoldást megkeresem!
5.Vonatkozó Jogszabályok:
Az elektronikus úton kötött szerződésekre az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi. C. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi. CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi. IV. törvény, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.
2.§ (1) A vállalkozás a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni:
A vállalkozás cégnevéről ( nevéről) és Címéről ( székhelyéről, illetve lakóhelyéről) azonosításra alkalmas módon;
A szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről;
A terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról, illetve díjáról,valamint az összes járulékos költségről, így különösen a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről;
A fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;
Az elállás jogáról (4. és 5. §);
A távközlő eszköz használatának díjáról, ha azt az alapdíjtól eltérően állapítják meg;
A vállalkozás ajánlati kötöttségének idejéről;
A szerződés legrövidebb időtartalmának olyan esetben, amikor a szerződésben foglaltak terjesztésére folyamatosan vagy ismétlődően kerül sor.
3.§ (1) A vállalkozás köteles a 2. § (1) bekezdés a)-e) pontjában foglaltakról való tájékoztatást írásban- papíron vagy más, a fogyasztó számára hozzáférhető tartós adathordozón – a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. Ha e kötelezettségének a szerződéskötést megelőzően nem tett eleget, ezt az írásbeli megerősítést a szerződés teljesítése során kellő időben, de – kivéve, ha a teljesítés harmadik személy részére történik – legkésőbb a teljesítés időpontjában köteles a fogyasztó részére rendelkezésre bocsátani.
4.§ Szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. § (3) bekezdésében foglaltakat,továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg;
A vállalkozás azon telephelye ( fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó panaszait érvényesítheti;
Az esetleges jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat ( alkatrészellátás, javítószolgálat);
A szerződés megszűnésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartalma az egy évet meghaladja.
4.§ (1) A fogyasztó a szerződéstől 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3.§ szerint írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított 14 munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig.
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3.§ szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított 14 munkanap elteltéig,legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig.
5.§ A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4.§ szerinti elállási jogot szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezetten kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
Hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
Hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
Szerencsejáték- szerződés esetében.
6.§ (1) Ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a vállalkozás által nyújtott kölcsön (a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § o) pontja) fedezi, a fogyasztó 4.§ szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.
7.§ (1) Ha a felek a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a vállalkozás a szolgáltatás rendeltetéséből kétségtelenül megállapítható időpontban,ennek hiányában a fogyasztó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a vállalkozáshoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
8.§(1) A vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.
9.§ (1) A fogyasztó kifejezett hozzájárulása szükséges ahhoz, hogy a vállalkozás a szerződéskötés céljából automata hívókészüléket, illetve távmásolót ( telefaxot) használjon.
10.§ A vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a rendeletben meghatározott tájékoztatási kötelezettségének eleget tett, a határidők betartására vonatkozó előírásokat megtartotta, valamint a fogyasztó a 9.§-ban előírt hozzájárulását beszerezte.
11.§ (1) A fogyasztó a rendeletben meghatározott jogáról érvényesen nem mondhat le.
11/A.§ A 2. és 3.§ rendelkezéseinek megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvényben meghatározott szabályok szerint jár el.
12.§ (1) Ez a rendelet 1999.március 1-jén lép hatályba, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.
6.A szerződés alakja és létrejöttének időpontja:
Online módon kötött szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásban megkötött szerződésnek.
A szerződés nyelve Magyar.
A megrendelő űrlap kitöltésével és a Szolgáltató részére megerősítést követő elektronikus úton történő megküldésével, annak Szolgáltató általi visszaigazolásával az Ön megrendelése igénybejelentésnek minősül. A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató az igénybejelentést követő legkésőbb 48 órán belül az igény megérkezését pozitívan ( az adásvétel lehetőségét megerősítve) visszaigazolja. Az igénybejelentés megküldésével és annak Szolgáltató általi visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az ajánlat, mind a visszaigazolás akkor tekinthető a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
A megrendelések teljesítése és feldolgozása munkanapokon 8-20 óráig történik. A Szolgáltató nem vállal felelőséget az esetleges technikai ismertetők, a leírások a beszállító, vagy a rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A szolgáltató fen tartja a jogot a már visszaigazolt megrendelés visszautasítására részben vagy teljes egészében. A részben történő teljesítés kizárólag a Felhasználóval történő egyeztetést követően kerül sor. A megrendelések feldolgozásként megjelölt időpontokon kívül is van lehetősége a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az a következő munkanapok kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
Hatályba lépés:
A szerződés azon a napon lép hatályba, amikor a Kulcs-Ár webáruház a szállítás napját a megrendelő számára visszaigazolta, és mindkét fél a teljesítés bekövetkeztének várható idejét nyugtázta.
7.A vásárlástól való elállás joga:
A vevőnek jogában áll a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást jelezheti e-mailen, telefonon, írásban. A távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormány rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Felhasználó 1év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:
- Olyan termék esetében, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
- Kifejezetten a fogyasztó kérdésére, az Ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően kerül előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
- Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
8.Elállási jog gyakorlásának menete:
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül elsőbbségi és ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a Cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik! A portósan és utánvételesen küldött csomagokat Vállalkozásomnak nem áll módjában átvenni és visszamegy a feladónak!
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatra, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak (vásárlónak) kell kifizetni, a vállalkozás nem vállalja e költség kifizetését.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása.
Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. ( például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt.)
A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az Ár Kulcs webáruház a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát, egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)
1.§ (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet fogyasztó és vállalkozás köt egymással termék, illetve szolgáltatás értékesítésére irányuló, a vállalkozás által működtetett távértékesítési rendszer keretében olyan módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz ( távollévők között kötött szerződés.)
A távértékesítés keretében kötött pénzügyi ágazati szolgáltatási szerződésekről szóló törvény által szabályozott pénzügyi ágazati szolgáltatásokra irányuló szerződésekre;
Automatából történő értékesítésre;
Nyilvános telefonállomás igénybevétele útján az elektronikus hírközlési szolgáltatóval kötött szerződésre;
Az építési szerződésre;
Ingatlan tulajdonjogának vagy ingatlanra vonatkozó más jog megszerzésére irányuló szerződésekre, kivéve a bérleti szerződést;
Az árverésen kötött szerződésre.
Az élelmiszerek, valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szolgáló termékek rendszeres házhoz szállításra vonatkozó szerződésekre, továbbá
Az olyan szállítást nyújtó, szállítási, étkeztetési vagy szabadidős szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekre,amelyek alapján a vállalkozás e szolgáltatásokat meghatározott időpontban vagy meghatározott időszakban nyújtja.
9.Jótállási és garanciális információk:
Az egyes tartós fogyasztási vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet rendelkezései az irányadóak. A jótállási igény a jótállási jeggyel és a kifizetést igazoló bizonylattal érvényesíthető. A jótállás időtartalma a fogyasztó részére történő átadás, illetve ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjától számított a gyártó által vállalt naptári idő. Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha a hiba rendeltetésellenes vagy a kezelési tájékoztatóban foglaltaktól eltérő használat, szakszerűtlen szállítás vagy tárolás eredménye, vagy a készüléken kívül álló ok következménye, vagy a készüléket a címlistában feltüntetett szervizek szakemberein kívül már más javította, illetve ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági igények intézése tekintetében a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
Gép vásárlása esetén szakszerviz információk és címlista a termékhez mellékelt magyar nyelvű leírás illetve garancialevél tartalmazza.
A jótállási igény nem érvényesíthető
Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha a hiba rendeltetésellenes vagy a kezelési tájékoztatóban foglaltaktól eltérő használat, szakszerűtlen szállítás vagy tárolás eredménye, vagy a készüléken kívül álló ok következménye, vagy a készüléket a címlistában feltüntetett szervizek szakemberein kívül már más javította, illetve ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági igények intézése tekintetében a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
A fogyasztó nem érvényesíthet szavatossági (illetve jótállási) igényt, ha
• a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, illetve
• a hiba az általa adott anyag hibájára vezethető vissza, feltéve, hogy a kötelezett az anyag alkalmatlanságára figyelmeztette.
A jogszabály előírja, hogy minőséghibás vagy csökkent értékű áruk értékesítése esetén a vásárlót tájékoztatni kell a minőségi hibáról, amely miatt leértékelték. Emiatt utólag nem élhet reklamációval a fogyasztó, de más miatt igen. Tehát, ha a színhiba miatt leértékelt lábbeli sarka leválik, akkor hibás teljesítésről van szó.
A felelősség csak abban az esetben kizárt, ha a jogosult a szerződés megkötésekor a hibajelenség okával is tisztában volt. Ha valaki úgy veszi meg a terméket, hogy ismeri ugyan a hibát, de az már nem ismeri fel, hogy az milyen jelentőséggel bír, akkor az eladó felelőssége fennáll.
10.Adatkezelés:
NAIH-107309/2017
A webáruház használata során az Kulcs-Ár webáruház részére rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, és nem adja ki további fél számára. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. ( IP cím, látogatás időtartalma, stb.)
Ezen adatokat az Kulcs-Ár webáruház kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja ás a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének,és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Kulcs-Ár webáruház a megrendelés teljesítéséhez használ fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az Kulcs-Ár webáruház e-mail címén.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollévők között kötött szerződésekről szóló
17/1999 (II.5) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadóak.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Kulcs-Ár webáruház általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát.
11.Az eladó felelősségvállalása
A Kulcs-Ár webáruház azaz Kulcsár Zoltán EV (továbbá a Vállalkozó) nem vállal felelősséget az elírási hibákért, az oldalon elhelyezett információk valamint a szórólap, hirdetések helyességéért, valóságtartalmáért, valamint a hiányosan vagy más nevében történő rendelésre.A Vállalkozó nem vállal felelősséget az oldalon elhelyezett képek pontatlanságára, a valódi kinézettől való eltérésért. A képek eltérhetnek a valóságtól. A Vállalkozó fenntartja magának a jogot a "Megrendelővel" szemben, a szolgáltatás és a tartalom törlésére, szüneteltetésére bármilyen okból, előzetes értesítés nélkül, továbbá fenntartja a jogot bármilyen változtatásra, illetve a szolgáltatás és tartalom teljes körű vagy részleges megszüntetésére. A Vállalkozó nem vállal felelősséget sem a látogatók sem a felhasználók irányában a tartalom egészére, vagy csak egy részére vonatkozó, akár előzetes értesítés nélküli szüneteltetéséből, illetve a teljes leállításból vagy a változtatásokból keletkező károkért sem. A Vállakozó nem vállal felelősséget, semmilyen olyan kárért amely a vásárlás után közvetlenül vagy közvetve a megrendeléssel kapcsolatos, meghibásodással, balesettel, kárral kapcsolatos. Megrendelő kijelenti, hogy a Kulcs-Ár webáruházon keresztül nyújtott szolgáltatással jogi és kártérítési vitákba nem vonja be a Vállalkozót, és dolgozóit. Ellenkező esetben a Vállakozó vagy dolgozója saját maga által meghatározott kártérítési igénnyel léphet fel megrendelővel, vagy annak képviselőjével szemben.
12. Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek
Panaszkezelés
Vásárló a termékkel, a webáruházban történő vásárlással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos észrevételeit, kifogásait a Szolgáltató Ügyfélszolgálati elérhetőségein jelentheti be. A Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségei az alábbiak:
Ügyfélszolgálat postacíme: 1102 Budapest, Hölgy utca. 30/b.
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36-20-476-5153
Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: Hétfő - Péntek: 09:00 – 16:00
Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@arkulcs.hu
A Fogyasztó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát
- személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadja,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató megindokolja.
További jogérvényesítési lehetőségek
A Szolgáltató és a Fogyasztó között létrejött szerződések esetében az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak a fogyasztó rendelkezésére:
- Vásárlók könyvébe való bejegyzés. a vásárlók könyve elérhető a Szolgáltató telephelyén. A bejegyzésre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: a vállalkozás részéről történő jogsértés esetén a Fogyasztónak lehetősége van panasztételre a fogyasztóvédelmi hatóságnál, aki a panasz elbírálása alapján dönt a fogyasztóvédelmi eljárás megindításáról.
- Békéltető testület: a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatban (fogyasztói jogvita) a Vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni.
Pár szóban a békéltető testületekről
A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.
A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben fogyasztóként fizetési meghagyást kezdeményezett a bepanaszolni kívánt vállalkozással szemben, annak lezárultáig békéltető testületi eljárás nem indítható. Tájékoztatjuk továbbá, hogy a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
A békéltető tárgyaláson a cég képviselőjének kötelessége megjelenni, különben fogyasztóvédelmi bírsággal sújtható. A békéltetési eljárásról bővebben itt olvashat: www.bekeltet.hu, vagy www.bekeltetes.hu.
Az elérhetőségek letölthetők PDF formátumban, vagy az oldalon az alábbiakban olvashatók.
A békéltető testületek elérhetőségei
A békéltető testületi eljárás megindítása
Az eljárásra elsősorban a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. Felhívjuk figyelmét, hogy a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása tehát a fogyasztó kérelmére indul.
A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani. A kérelemnek tartalmaznia kell
a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) – ha a fogyasztó az illetékességet az Fgytv. 20. § (3) bekezdésére kívánja alapítani – a 20. § (1) és (2) bekezdése szerint illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát a 27. §-ban előírt feltétel teljesítéséről,
f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítványt,
h) a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot a 27. §-ban előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
A békéltető testületek elérhetősége
Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu .
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-735
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: hbkik@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Dr. Vasvári Csaba
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu
13. Jogi nyilatkozat:
Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák,írások, és grafikák, illetve a honlap Ön képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvény könyvről 1959. évi IV. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.
Ennek megfelelően a honlapunkon megjelenő adatokat,dokumentumokat, információkat, képeket, ábrákat, és grafikákat a saját személyes használattól eltérő célra kizárólag az Kulcs-Ár webáruház előzetes írásbeli engedélye alapján lehet bármilyen formában felhasználni, kinyomtatni, reprodukálni, terjeszteni, tárolni és átruházni.
Az Kulcs-Ár webáruház jogosult a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen szabályzatot bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani. A módosítások a közzétételük időpontjától kezdve hatályosak és alkalmazandók.
Az Árváltozás esetén a változást megelőzően feladott megrendelés és annak elfogadás, visszaigazolása esetében a régi- változást megelőző- ár érvényes és kerül felszámításra.
Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát.